RAPPORTAGES
RAPPORTAGES
– Samenstellen van jaarrekeningen;
– Opstellen of beoordelen van tussentijdse (management) rapportages;
– Verzorgen van prognoses en begrotingen;
– Het verzorgen van deponeringsstukken voor de Kamer van Koophandel;
– Financieringsaanvragen;
– Ondernemingsplannen;
ADMINISTRATIEVE- EN FISCALE DIENSTVERLENING
– Verzorgen, controleren en begeleiden van de financiële administratie (intern, extern en online);
– Verzorgen van crediteurenbetalingen en incasso debiteuren;
– Verzorgen en versturen van verkoopfacturen;
– Begeleiding bij controles door Belastingdienst of bedrijfstakorganisatie;
– Opzetten van de administratieve organisatie en interne beheersing;
– Investeringsanalyses;
– Inkomstenbelasting;
– Vennootschapsbelasting;
– Omzetbelasting;
ADVISERING
– Ondersteunen bij de opzet van de administratieve organisatie;
– Adviezen op het gebied van financiële vastlegging;
– Bedrijfseconomische adviezen;
– Aan- en verkoopbegeleiding onderneming(en);
– Bedrijfsopvolging;
– Begeleiden bij investerings- en financieringsvraagstukken;
– Fungeren als sparringpartner voor de ondernemer en management;
– Fiscale planning en procedures;
– Belastingbesparende maatregelen;
– Opstellen van overeenkomsten (huurovereenkomsten, managementovereenkomsten, financieringsovereenkomsten etc.)